Waar is mijn pakket?
We informeren u zowel in het besteloverzicht als in uw bestelbevestigingsmail.
Zodra het pakket is verzonden, ontvang je elke DHL-update per e-mail, zodat je altijd op de hoogte blijft.
Waarom is mijn bestelling nog niet verzonden?
Geef ons even de tijd om uw bestelling gereed te maken voor verzending. Wij verzenden bestellingen doorgaans binnen 48 uur. Sommige bestellingen kunnen echter iets langer duren.
Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben bij de eerste bezorgpoging?
Als de pakketbezorger u niet kan vinden, kunt u via de zendingtracking controleren of uw pakket bijvoorbeeld bij de buren of in een filiaal is achtergelaten. In sommige gevallen wordt de tweede bezorgpoging gedaan via een andere verzendserviceprovider. Alle updates zijn te vinden in het volgen van de verzending.
Mijn pakket had al lang geleden moeten aankomen!
Gebruik de tracking van de verzending om te controleren of het pakket bij een buurman is afgeleverd. Als het niet bij een buurman is en de verzendstatus al 5 dagen niet is gewijzigd, neem dan contact met ons op - onze contactmogelijkheden vindt u hieronder.
 
                                   
          