Retoure
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
SHR Germany Onlineshop GmbH maakt onderscheid tussen ondernemers en consumenten. Voor ondernemers (= commerciële kopers) geldt geen herroepingsrecht.
Om uw retourzending snel en efficiënt te kunnen verwerken, verzoeken wij u de leveringsbon bij te voegen. Dit helpt ons om uw retourzending sneller te verwerken en u een vlotte service te bieden.
Houd er ook rekening mee dat bij elke bestelling een retourformulier is bijgevoegd, dat moet worden ingevuld en samen met de retourzending naar ons moet worden teruggestuurd. Alleen zo kan uw retourzending correct worden toegewezen en verwerkt.
Verwandte FAQs
- Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
- Hoe krijg ik een retouretiket?
- Hoe wordt mijn retourzending verwerkt?
- Ontvang ik een nieuwe factuur als ik een of meer artikelen retourneer?
- Krijg ik een nieuwe factuur als ik een of meerdere artikelen retourneer?
- Hoe verloopt de verwerking van mijn retourzending?
- Hoe krijg ik een retourlabel?
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?