Order
Wat gebeurt er als een artikel uitverkocht is?
Als een artikel uitverkocht is, wordt het meestal gemarkeerd als ‘niet op voorraad’. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Het is echter belangrijk om te weten dat deze bevestiging niet garandeert dat het artikel daadwerkelijk beschikbaar is. De definitieve voorraadcontrole vindt plaats tijdens de verwerking van uw bestelling in ons distributiecentrum. In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat een artikel tijdelijk als beschikbaar wordt weergegeven, terwijl het al uitverkocht is. Als dit het geval is, zorgen wij onmiddellijk voor een nalevering. Wij vragen uw begrip en danken u voor uw vertrouwen.
Verwandte FAQs
- Hoe kan ik de kortingen/vouchers voor online bestellingen inwisselen?
- Hoe kom ik erachter wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
- Wat gebeurt er als de goederen niet beschikbaar zijn?
- Wat zijn de verzendmogelijkheden?
- Kan ik mijn online bestelling zelf afhalen?
- Kan ik telefonisch bestellen?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Wat moet ik doen als mijn item defect is of ontbreekt?
- Nadat ik mijn bestelling heb betaald, hoe kan ik dan de handleiding voor de gekochte machine downloaden?
- Is er een minimale bestelhoeveelheid?
- Wat gebeurt er als een artikel uitverkocht is?
- Kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen of annuleren?
- Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen dan mijn factuuradres?
- Wat moet ik doen als mijn artikel defect is of ontbreekt?
- Kan ik telefonisch bestellen?
- Kan ik mijn online bestelling ook zelf afhalen?
- Wat gebeurt er als het product niet leverbaar is?
- Hoe kan ik kortingen/tegoedbonnen bij online bestellingen inwisselen?