Order
Wat gebeurt er als het product niet leverbaar is?
Onze online shop biedt doorgaans alle artikelen aan die leverbaar zijn. Mocht het echter voorkomen dat een door u besteld artikel niet leverbaar is, dan zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. In dat geval zorgen wij automatisch voor een nalevering zodra het artikel weer beschikbaar is. Mocht u echter besluiten om de bestelling te annuleren, dan kunt u ons dit schriftelijk laten weten. Wij zullen de bestelling dan annuleren en het geld terugstorten via de door u gekozen betaalmethode.
Verwandte FAQs
- Hoe kan ik de kortingen/vouchers voor online bestellingen inwisselen?
- Hoe kom ik erachter wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
- Wat gebeurt er als de goederen niet beschikbaar zijn?
- Wat zijn de verzendmogelijkheden?
- Kan ik mijn online bestelling zelf afhalen?
- Kan ik telefonisch bestellen?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Wat moet ik doen als mijn item defect is of ontbreekt?
- Nadat ik mijn bestelling heb betaald, hoe kan ik dan de handleiding voor de gekochte machine downloaden?
- Is er een minimale bestelhoeveelheid?
- Wat gebeurt er als een artikel uitverkocht is?
- Kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen of annuleren?
- Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen dan mijn factuuradres?
- Wat moet ik doen als mijn artikel defect is of ontbreekt?
- Kan ik telefonisch bestellen?
- Kan ik mijn online bestelling ook zelf afhalen?
- Wat gebeurt er als het product niet leverbaar is?
- Hoe kan ik kortingen/tegoedbonnen bij online bestellingen inwisselen?