Delivery
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet binnen de aangegeven levertijd ontvang?
Als u uw bestelling niet binnen de aangegeven levertijd ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Wij zullen dan de status van uw zending controleren en indien nodig een onderzoek instellen bij DHL om het probleem op te lossen.
Verwandte FAQs
- Kan ik meerdere afleveradressen in één account opslaan?
- Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet binnen de aangegeven levertijd ontvang?
- Wat gebeurt er als mijn bestelling zoekraakt?
- Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd of onvolledig is?
- Waar moet ik op letten bij het in ontvangst nemen van een levering via DHL of DHL Express?
- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de DHL-bezorger mijn zending wil afleveren?
- Kan ik de leveringsdatum voor een DHL-levering / DHL-Express wijzigen?
- Hoe worden bestellingen geleverd die via DHL / DHL Express worden verzonden?
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Hoe lang duurt de levering via DHL / DHL Express?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Biedt u internationale verzending aan?
- Welke verzendopties biedt u aan?